Monday, October 13, 2008

Doraemon 哆 啦A 梦 照 片 展2

今 天 我 会 刊 登 六 张 照 片~

2 月14 日 情 人 节! 想 不 到 吧! 我 哆 啦A 梦 也 有 庆 祝 情 人 节。 其 实 我 有 很 多 粉 丝 滴, 有 小 猫、 小 喵、 小 可……… 太 多 了!!!Happy Valentine Day!!! You see,I, Doraemon has received so many heart from my "girlfriend", got Mimi, Miao Miao, Cutie and many many more. I can't count.(I will not feel embarrass)


在 情 人 节 来 之 前, 有 什 么 节 日 吗? 有, 就 是 华 人 的 新 年 了!!! 新 年 快 乐~! 我 哆 啦A 梦 在 新 年 时 可 是 拿 到 了 许 多 的 红 包 哦, 整 整 有 十 万YAN 呢!(自 豪)


Yeah~!Happy New Year~!You want angpao?I'm not adult yet,so I will not give you angpao.But if you want my mandarin, I can give you. Nah, it's on the word of" 福"!!!
来 到 了 初 七, 有 什 么 要 做 呢? 啊~! 捞 鱼 生! 不 过, 在 我 哆 啦A 梦 出 生 的 那 个 年 代 已 经 没 吃 鱼 生 了, 而 是 改 吃 我 最 爱 的~ 铜 罗 烧!!!

Today is the eleventh of the Chinese New Year, I, Doraemon with all my friends go to travel around the world. It's very excited along the travel!!!

今 天 是 新 年 的 最 后 一 天 了, 好 不 舍 得 新 年 哦~! 不 过 有 什 么 办 法 呢? 所 以 我 今 天 要 好 好appreciate 今 天 的 时 间。 我 哆 啦A 梦 在 这 里 再 祝 大 家 新 年 快 乐, 开 运 招 福~!!!

说 快 不 快, 说 慢 不 慢, 我 的 照 片 展 已 结 束 了。 在 这 里, 我 要 跟 大 家 说BYE BYE~! 不 过 我 的BLOG 不 会 结 束, 我 还 会 把 好 看 的, 打 上 来 这 里, 明 天 我 会 跟 大 家 诉 说 我 的 偶 像, 密 切 留 意 咯~!

BYE~!















No comments: